Aktualności
-
Kraków ze smakiem
Najlepsze produkty kulinarne Małopolski i najsmaczniejszy chleb będą mogli wybrać turyści i mieszkańcy Krakowa, uczestniczący w sobotę i...
Data:
2010-06-11 08:49
Komentarzy:
0
więcej
-
Fistaszki dobre, bo nie uczulają
Dobra wiadomość dla amatorów orzeszków ziemnych. Naukowcom udało się wyhodować odmianę, która zawiera znacznie mniej alergenów niż...
Data:
2010-06-10 12:29
Komentarzy:
0
więcej
-
Śliwki i brzoskwinie niszczą komórki rakowe
Związki zawarte w śliwkach i brzoskwiniach niszczą komórki agresywnego raka piersi, oszczędzając zarazem komórki zdrowe - wynika z...
Data:
2010-06-09 14:24
Komentarzy:
0
więcej
-
Piramida żywieniowa do wymiany
Naukowcy z mediolańskiego uniwersytetu Bicocca chcą zrewolucjonizować klasyczną piramidę żywienia. Fundamentem pozostaje bez zmian, im wyżej...
Data:
2010-06-08 12:02
Komentarzy:
0
więcej
-
Przyrządzono największy hamburger świata. Ważył sto kilogramów
Prawie sto kilogramów ważył hamburger przyrządzony w jednej z restauracji w Sydney. Jak zapewniają autorzy, był największy na świece -...
Data:
2010-06-07 11:48
Komentarzy:
0
więcej
-
Ustronianka zamiast soli
Producent wód mineralnych Ustronianka chce wprowadzić na polski rynek wodę funkcjonalną wzbogaconą jodem. Produkt został już opatentowany...
Data:
2010-06-04 18:44
Komentarzy:
2
więcej
-
Astma i hamburgery
Dzieci na diecie śródziemnomorskiej obarczone są niższym ryzykiem zachorowania na astmę niż ich rówieśnicy jedzący hamburgery wynika z...
Data:
2010-06-04 15:37
Komentarzy:
0
więcej
-
Kawa nie stawia na nogi
Jak wskazują najnowsze badania, wbrew powszechnemu przekonaniu, kawa wcale nie pobudza naszego umysłu – pisze Brytyjski dziennik "The Daily...
Data:
2010-06-03 10:57
Komentarzy:
0
więcej
-
Soja odchudzi po menopauzie?
Soja pomoże zrzucić zbędne kilogramy po menopauzie - wynika z badań przeprowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Alabama w Birmingham. Czy...
Data:
2010-06-02 11:34
Komentarzy:
0
więcej
-
Pożegnanie z solą
Zamiast walczyć z nadciśnieniem lekami, wystarczy ograniczyć spożywanie soli - twierdzą naukowcy z Indiana University.
Data:
2010-06-01 14:48
Komentarzy:
0
więcej
Wszystkich w dziale: 238

