Aktualności
-
Rośnie produkcja oliwy z oliwek
W bieżącym sezonie 2011/12 światowa produkcja oliwy z oliwek powinna zwiększyć się o 0,8 proc. i osiągnąć rekordowy poziom 3,35 mln ton -...
Data:
2012-01-16 15:44
Komentarze:
0
więcej
-
Euro 2012 inspiruje... cukierników
Piłkarskie mistrzostwa Europy 2012 są motywem przewodnim turnieju piekarzy i cukierników dla uczniów trzecich klas szkół zawodowych. Finał...
Data:
2012-01-16 11:47
Komentarze:
0
więcej
-
Jabłka chronią jelita
Dzięki zawartemu pod skórką polifenolowi, który działa przeciwzapalnie tłumiąc reakcję limfocytów T, jabłka chronią nas przed zapaleniem...
Data:
2012-01-16 11:29
Komentarze:
0
więcej
-
Woda z kopalni lepsza niż ze sklepu
Górnicy z kopalni "Ziemowit" w Lędzinach piją w pracy wodę z własnego, podziemnego źródła. Specjaliści wykazali, że ta naturalnie...
Data:
2012-01-13 13:41
Komentarze:
0
więcej
-
Jedz orzechy, unikniesz chorób
Jedzenie około siedmiu orzechów włoskich dziennie pomoże ci wystrzec się chorób i obniżyć poziom cholesterolu, twierdzą naukowcy.
Data:
2012-01-13 13:26
Komentarze:
0
więcej
-
Czy twoje dziecko też pije truciznę?
Soki zawierające konserwanty i słodzone napoje - o tym, zdaniem specjalistów - dzieci powinny zapomnieć. Należy je natomiast od małego uczyć...
Data:
2012-01-12 09:59
Komentarze:
0
więcej
-
Sok pomarańczowy będzie droższy
Od początku roku ceny soku pomarańczowego wzrosły o około 25 procent. Jako główne przyczyny wymienia się niskie temperatury na Florydzie...
Data:
2012-01-11 13:14
Komentarze:
0
więcej
-
Ciepła zima, drogi miód?
Ciepła zima może przyczynić się do wiosennego osłabienia pszczół. Jeśli do tego dojdzie miodu będzie w przyszłym roku mało, a jego ceny...
Data:
2012-01-10 14:31
Komentarze:
0
więcej
-
Kawa czy duże piersi? Wybór należy do ciebie
Picie dużych ilości kawy ma negatywny wpływ na rozmiar biustu kobiety - ostrzegają lekarze ze szwedzkiego Lunds Universitet. Badania...
Data:
2012-01-10 12:19
Komentarze:
0
więcej
-
Boisz się raka piersi? Pij czerwone wino
Regularne spożywanie alkoholu zwiększa ryzyko zachorowania na raka piersi. Jednak picie czerwonego wina ma pozytywny wpływ na organizm -...
Data:
2012-01-09 11:28
Komentarze:
0
więcej
Wszystkich w dziale: 681

