Tu jesteś:   Strona główna >  Aktualności >  Kawa czy duże piersi? Wybór...

Aktualności
Kawa czy duże piersi? Wybór należy do ciebie / Kofeina redukuje tkankę gruczołową stanowiącą główny komponent kobiecych piersi (fot. sxc.hu)

Kawa czy duże piersi? Wybór należy do ciebie

Data:
2012-01-10 12:19
Komentarzy:
0
Picie dużych ilości kawy ma negatywny wpływ na rozmiar biustu kobiety - ostrzegają lekarze ze szwedzkiego Lunds Universitet. Badania przeprowadzone przez szwedzkich uczonych wskazują, że im więcej filiżanek kawy pije dziennie młoda kobieta - tym mniejszy będzie jej biust.
W jaki sposób kawa wpływa na wielkość kobiecych piersi? Okazuje się, że kofeina redukuje tkankę gruczołową stanowiącą główny komponent piersi. Naukowcy przypominają jednocześnie, że picie kawy ma też swoje plusy, ponieważ pozwala zredukować ryzyko wystąpienia raka sutka.

"Super Express", arb



Komentarze


Dodaj lokal





Znajdź lokal na mapie

Znajdź lokal na mapie